Organizatori

În lumea modei, a revistelor auto și a personalităților publice care și-au văzut portretul în mass media, Radu Chindriș este unul dintre numele cele mai des întâlnite și apreciate. Originar din Alba Iulia, Chindriș este cunoscut publicului larg pentru aparatele de epocă pe care le restaurează cu migală și cu ajutorul cărora realizează fotografii cu o amprentă unică. El este artistul care aduce la un loc, la o sută de ani de la Marea Unire, fotografiile de arhivă și pe cele moderne, publicate prin tehnica numită colodiu umed.
Experiența de 18 ani în promovarea proiectelor de comunicare cu bugete generoase derulate de companii multinaționale sau construirea de la zero a programelor sociale pentru diverse fundații, dar și experiența în consultanța politică sau în construirea comunităților ce se animă în jurul unei idei fac din Fugașin & Partenerii agenția de comunicare strategică potrivită pentru construirea, promovarea și gestionarea proiectului național „100 de chipuri românești”.
Un proiect istoric cu un puternic impact vizual beneficiază de același sprijin financiar pe care echipa de consultanți și specialiști în asigurări – inclusiv obiecte de artă, și consultanți de business o oferă în mod curent unora dintre principalele companii active în România. 10 ani de consultanță financiară și atragerea de finanțări în valoare de peste 150 milioane de euro pentru clienți din pharma, agricultură, imobiliare, business intelligence, asigurări, IT sau start up-uri reprezintă garanția auditării și folosirii judicioase a fondurilor atrase în acest proiect cultural.
Fondată de persoane cu experiență în mangementul proiectelor culturale și activă din 2014 în organizarea de proiecte sociale și culturale, festivaluri de film, piese de teatru și alte activități similare, precum și în promovarea tinerilor artiști, Asociația este partenerul din proiect responsabil cu organizarea logistică a tuturor activităților.
Toate fondurile atrase și orice alte tipuri de sprijin primite în proiectul „100 de chipuri românești” sunt astfel alocate exclusiv, transparent și auditat financiar implementării prezentului demers cultural. Toți partenerii primesc raportări financiare periodice, precum și la încheierea derulării proiectului.
Dată fiind natura proiectului (lucrul cu imagini de arhivă dar și cu portrete actuale ale unor personalități publice), consultanța este asigurată de casa de avocatură „Grecu & Asociații” care ni s-a alăturat în dezvoltarea acestui proiect pentru a oferi un plus de siguranță asupra respectării drepturilor de proprietate intelectuală și a dreptului la imagine. Beneficiem astfel de peste 10 ani de experiență în avocatura de business, dar mai ales în domeniul proprietații intelectuale și a dreptului publicității în care partenerii noștri excelează.
Urmăreşte călătoria proiectului nostru!

Banner Small CrisTim

banner

muzeul national alba iulia